חיסכון בארוחות בוקר בבתי קפה:

 

ארוחת בוקר בבית קפה יכולה להיות ארוחה משמינה ויכולה להיות ארוחה מאוזנת עם שינויים קלים:

 

מיץ טבעי טרי נפלא אך לא תודה .בכוס מיץ יש לפחות 4 יחידות פרי שמהוות כ 4 מנות פחמימה. וותרו שתו מים/סודה או בקשו מים עם לימון.(גם מיץ גזר מכיל את אותה כמות סוכר)

 

קפה הפוך – פינוק נפלא אך מיותר ומקביל לכריך. קחו אמריקאנו עם מעט חלב או אספרסו .

 

בישראל המנות גדולותתת!! אפשר בהחלט לחלוק ארוחת בוקר אחת, לא להתבייש לבקש 2 צלחות ומנה אחת ולחלוק- תתפלאו אתם תגיעו לרמת השובע הנכונה גם מחצי ארוחת בוקר.

 

חביתה- מגיעה מ 2 ביצים אפשר לבקש מביצה 1 ו 2 לבנים  או רק חביתת חלבונים ולבקש לא לטגן אותה בהרבה שמן- היום כל בתי הקפה מכבדים בקשות שונות ומותאמות בריאותית ללקוחות.  אם נעשיר בעשבי תיבול/פטריות/קישואים נקבל חביתה ענקית ללא שינוי בקלוריות אך עם שינוי נפלא בסיבים תזונתיים.

אם החביתה עדיין נראית עם שומן אפשר לספוג קלות עם מפית תתפלאו כמה קלוריות זה חוסך הספיגה הקלה הזו.

 

לחם קל – בהרבה מקומות יש לחם קל , אם אין אוכלים פרוסה אחת של לחם רגיל במקום ו"מעיפים מהשולחן" את היתרה של הלחם. אפשר להביא מהבית 2 פרוסות לחם קל גם פה עם המגמה של אוכלי ללא גלוטן  וחולי צליאק אפשר בקלות לשלוף מהתיק 2 פרוסות לחם קל ליהנות מטעם וללא תוספת מיותרת של פחמימות. תזכרו שלא מתחילים עם הלחם הלא נכון פשוט קל יותר מאשר להפסיק כשכבר התחלנו.

 

היהלומים של הארוחה שנוצצים משומן: הממרחים הקטנים פסטו/חמאה/שמן זית  ועוד– יהלומים רק על האוזניים והידיים לא בשולחן שלנו תודה!

 

גבינות- אם נבקש גם נקבל רק גבינות רזות בבקשה!! חיסכון ברגע של עשרות אחוזי שומן.

 

טונה- רק גולמית בבקשה לא מעורבת עם מיונז שיקפיץ את אחוז השומן.

 

סלט ירקות לבקש ללא תיבול גם בטוח שתקבלו טרי ולא מכלי המרכזי וגם חסכתם המון שומן גם אם זה שמן זית זה עדיין שומן!! תבלו לבד בלימון חומץ בלסמי וכפית שמן זית.

 

תהינו תבלו מין הסתם זו לא הארוחה היחידה שלכם וגם לא האחרונה , עם שינויים קטנים תצליחו לרזות לשמור והכי חשוב ליהנות   מהתהליך!! להבין שיסודות אילו אם תאמצו לחיים יביאו לתוצאות הרצויות.

טיפים נוספים

בינה נט תקשורת ומחשבים
הפריון 4 אזור תעשייה צפוני  אשדוד
נייד: 050-349-777-5 פקס:153-50-349-777-5
דוא"ל:binaa.net@gmail.com

|    Fit&Zone, לאכול ליהנות ולרזות   |   ענת אשר   |     |   דוא"ל: Fitnzone1@gmail.com   |

Fit&Zone, לאכול להינות ולרזות
ענת אשר   |   טל': 054-2000332
דוא"ל: fitnzone@gmail.com

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

פרטיכם נשלחו בהצלחה

טלפון:

שדה חובה

להשארת פרטים:

מייל:

שדה חובה